Klachten & suggesties

Wij streven naar een continue verbetering van onze dienstverlening. Daarvoor hebben we uw feedback nodig. Via onderstaande formulier kunt u uw mening geven over zaken die in uw ogen niet goed zijn gegaan, verbeterd kunnen worden, teleurstellend waren of juist als prettig en betrokken werden ervaren. Wij stellen uw terugkoppeling, ongeacht de inhoud, zeer op prijs.

    Wat is het onderwerp? *

    Wat is uw boodschap? *

    Uw gegevens:

    Uw naam *

    Uw email *

    Wilt u over bovenstaande liever met iemand persoonlijk spreken?
    Vul dan het telefoonnummer in waarop we u het best kunnen bereiken:

     met een * gemarkeerde velden zijn verplicht om in te vullen

     

    Klachten samen oplossen

    De praktijk heeft in haar Klachtenregeling omschreven hoe binnen de organisatie omgegaan wordt met klachten. Meestal werkt het het beste om een klacht of opmerking rechtstreeks met de betrokkene(n) te bespreken.  Komt u er samen niet uit of wilt u hier graag hulp bij? Dan kunt u contact opnemen met de klachtenfunctionaris van de praktijk, mw. T. van Middelkoop.
    Is dit lastig voor u of komt u er met haar niet uit, dan kunt u uw klacht ook bespreken met een onafhankelijke onpartijdige klachtenfunctionaris. Deze kan u gratis adviseren, helpen bij het formuleren van uw klacht of bemiddelen. Onze praktijk is hiervoor aangesloten bij de Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijnszorg. De klachtenfunctionaris van SKGE bereikt u via de website van SKGE of telefonisch: 088-0229100.